Wed 10 November 2010, The Guardian

BBC1 boss 'dropped Countryfile presenters with just eight words'

By John Plunkett
Head of rural affairs tells tribunal that three female staff were axed because they did not have enough primetime experience
Read the original article.
It was published by The Guardian, which adheres to the Guardian Editorial Code

Similar articles

(what's this?)

ordered by similarity (order by date)