Wed 11 January 2012, The Guardian

BSkyB axes Al Gore's Current TV from its pay-TV lineup

By John Plunkett
Sky makes 'commercial decision' to let go of documentary channel that has struggled for ratings
Read the original article.
It was published by The Guardian, which adheres to the Guardian Editorial Code

Similar articles

(what's this?)

ordered by similarity (order by date)