Tue 1 May 2012, The Guardian

Palestinian TV station sued as journalists fear media crackdown

By Harriet Sherwood
Websites have been closed and Wattan TV is facing court after it investigated alleged corruption linked to the Palestinian Authority
Read the original article.
It was published by The Guardian, which adheres to the Guardian Editorial Code

Similar articles

(what's this?)

ordered by similarity (order by date)