Wed 28 November 2012, The Guardian

BBC Trust rejects complaint about report of Paul Dacre's Leveson evidence

By John Plunkett
Correspondent Nick Higham was accused of saying Daily Mail readers had 'prejudices' during BBC News report
Read the original article.
It was published by The Guardian, which adheres to the Guardian Editorial Code

Similar articles

(what's this?)

ordered by similarity (order by date)