Sat 26 October 2013, The Independent

Chinese journalist 'confesses' to defamation on state TV

By Heather Saul
A Chinese journalist confessed to wrong doing on state television, after making an admission that he was fed untrue information about a business and filed unverified stories defaming the company in exchange for financial bribes.
Read the original article.
It was published by The Independent, which adheres to the PCC Code

Similar articles

(what's this?)

ordered by similarity (order by date)