Fri 22 August 2014, The Guardian

Channel 4 chief calls BSkyB ‘dishonest’ over subsidy claims

By John Plunkett
Channel 4 and BSkyB have raised the stakes in their bitter multimillion pound row over retransmission fees with David Abraham accusing the satellite broadcaster of being “dishonest”.
Read the original article.
It was published by The Guardian, which adheres to the Guardian Editorial Code

Similar articles

(what's this?)

ordered by similarity (order by date)