Mon 4 July 2016, The Guardian

Russia-backed channel RT censured for lack of impartiality in Turkish coverage

By John Plunkett
The Kremlin-backed TV news channel RT breached broadcasting regulations after guests on a current affairs show accused Turkey of waging a “genocidal war against the Kurds” – the 15th time the station has been censured by media regulator Ofcom .
Read the original article.
It was published by The Guardian, which adheres to the Guardian Editorial Code

Similar articles

(what's this?)

ordered by similarity (order by date)